Ontology – ředitel marketingu Jesse Liu o veřejných blockchainech

0

Jesse Liu, ředitel marketingu projektu Ontology, nedávno uveřejnil svou analýzu veřejného chainu, kde definoval charakteristiky, které podle něho takový blockchain potřebuje pro svůj budoucí úspěch.

Co si myslí o Ontology?

„Ontology je veřejný chain a ten především musí zůstat veřejný a sloužit veřejnosti. Co je ale důležitější pro úspěch, veřejnost musí jeho technologii potřebovat. Během vývoje internetu, operačních systémů a programovacích jazyků byl vývoj do bodu, kdy si neumíme svět představit bez daných technologií, vždy podmíněn potřebou, a tedy poptávkou. Ontology následuje podobnou cestu vývoje, počínaje identitou dat a jejich soukromím až do finální podoby skutečného veřejného chainu. Tento proces ale potřebuje čas.“

Jak by měl vypadat veřejný chain?

Technologie

„Nejlepším kompromisem je projekt se silným týmem a dynamickou komunitou vývojářů, kde mohou být nápady spojeny a rychle distribuovány, což umožňuje projektu zkoumat a vyvíjet se co nejaktivnějším způsobem.“

Z technické perspektivy ověřuje veřejný chain následující:

  1. Síla – základní technologie musí být bezpečná a zároveň velmi výkonná
  2. Představivost musí existovat nekonečno možností vývoje základní technologie
  3. Dynamika musí existovat kontinuální plánování budoucích updatů a jejich integrace
  4. Struktura silný vnitřní tým v kombinaci s komunitou vývojářů
  5. Nadání tým musí prokazovat skutečně silnou úroveň myšlení

Produkt

  1. Veřejný chain potřebuje produkt, ale produkt by měl být ve formě studia, pracovní platformy, nebo dokonce jakési továrny.
  2. Veřejný chain by měl podporovat produkt na řešení akutních bodů a jeho optimalizaci. Neměl by sloužit primárně jen na realizaci peněz a měl by tedy dosáhnout dlouhodobého vývoje.
  3. Vývoj a design produktu musí kombinovat charakteristiky blockchainu nebo charakteristiky a vize blockchainu a neměl by se omezovat na logiku běžných internetových produktů.

Marketing

„Podle mého osobního názoru si myslím, že jediná věc, která potřebuje být provedena z pohledu marketingu, je pomocí projektu dosáhnout cíle uvedeného v bílé knize (white paper). Mnoho lidí řekne, že realizování takových cílů vyžaduje prodej tokenů. Nicméně podle mě je tento názor sporný. Totiž pokud si uživatel není jistý, zda je vaše vize uskutečnitelná, proč by měl kupovat váš token?“

Z pohledu marketingu je třeba:

  1. Uvedení technologie a pomoc uživatelům získat pochopení, což vyvolává více distribuované kolaborace.
  2. Pomoci produktem vstoupit na širší trh a následně pokračovat s vylepšováním a obohacováním produktu.
  3. Po dosažení uznání na celém trhu je nutná konverze uživatelů. Je důležité si uvědomit, že jen nepřetržitým rozšiřováním dosahu na uživatele můžeme pokračovat propagováním konverze.

Dodatek

Ontology je vždy připraveno přivítat lidi z různých oblastí, aby s námi spojili síly a přispěli svým dílem ke stávajícím technologiím a produktům. I z toho titulu, počínaje říjnem tohoto roku, byl oficiálně spuštěn non-profit Ontology Global University Workshop bez jakékoliv propagace komerčních aktivit. Navíc studenti mohou pracovat na bounty programech a získat finanční odměny.

Začne 19. října na nejprestižnější univerzitě v Koreji, na Seul National University. Poté bude pokračovat na více než tuctu známých univerzitách v Americe, dále v Japonsku, Rusku, a dokonce v Evropě. V současnosti dosahuje celkové množství plánovaných workshopů čísla 81.

Jedním z cílů je přivedení většího množství lidí k pozitivům blockchainu a Ontology by bylo extrémně hrdé, kdyby tato snaha mohla přispět k celkovému vylepšení odvětví blockchainu.


Tento článek byl připraven administrátorem oficiální československé Ontology telegram skupiny. Pokud chcete o projektu diskutovat v nativním jazyce a zároveň získat technickou podporu, přidejte se do rozrůstající se skupiny kliknutím na odkaz https://t.me/OntologySlovakCzech

Web / Twitter / GitHub / Facebook / YouTube

Zdroj:
medium.com

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno